Pics ;D

:) :)

Lite pics i dag :) Hehe...

Torsadag! JIPPIE! Jag älskar torsdagar. För det första har vi sovmorgon och för det andra har vi helt ok lektioner och för det tredje så rider jag i dag! Tihi! Förra gången gick inte så bra för jag fick rida på stallets största häst (OCH JAG ÄR KORT) så min irdlärare fick slänga upp mig! Haha! Skulle flabbat ihjäl mig om jag sett mig själv. Men men^^ Vi får hoppas att det går bättre i dag.
Vi drack ikapp i dag i bamba :P Det var skitkul ( jag var dock inte med för förra gången jag gjorde det fick jag en kallsup -.-) Annie vann alla gångerna. Hon äger på att dricka! (Och för er misstolkare, vi drack VATTEN)
Så kul man kan ha^^
Kanske inte hinner uppdatera i morgon för jag ska in till gbg och shoppa med Annie och sedan ska jag sova hos henne, men på lördag får ni se mina inköp (om det blir några)! Got it?
Nu ska jag göra franska läxan :) D'accord?

Au Revoir x)

...


Kommentarer
Postat av: linnea :)

fin fina pics :P å hoppas att du får några fina inköp i gbg



puss å kram skumbanan :)

2009-11-06 @ 15:01:23
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: Ezward

Fina bilder :)<3

Ska vi gå på promenad på söndag? <3 :D

2009-11-07 @ 15:43:33
URL: http://lowica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0