One step closer...

Tisdag i dag. Jippie. Skoldagen var faktiskt rolig! Min söta Josefine kom till skolan i dag. ;) Henne har jag saknat grymt mycket. Men det behöver jag inte göra längre! <33
Roligaste lektionen i dag var nog No:n som jag tillbringade med Min underbara annie :D Vi lärde oss grund ämnen med hjälp av att spela ett litet spel (ungefär som "hej knäckt") Det var hur kul som helst! Kanske inte ska gång in på detaljer.... (haha) Men sedan var det MATTE "/ JAG KAN INTE FÅ IN ALLA DESSA BRÅK OCH PROCENT I MITT HUVUD! Dom vill bara inte -.- Tips ngn? 
I alla fall... Nu måste jag plugga matte och läsa svenska. Roligt värre... 

... 


Kommentarer
Postat av: jossan

grymt kul att träffa dej igen!

hade saknat dej,

älskar dej <333

2009-11-04 @ 18:04:38
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0