Mammas b-day ;D

Ja i dag fyller mamma år! Hon fick frukost på sängen och massa presenter. Det var lite mysigt!
I dag har jag inte gjort så mycket, fixat  mitt rum, suttit vid datorn och nu sitter jag här vid pappas dator och bloggar. Funderar på att ringa till Lollo för jag tror att hon hade ringt mig... Man vet aldrig för ibland ringer hon från dolt nummer. Haha ;)
Sedan så kommer vi få lite gäster tror jag. Ja, helt enkelt en ganska lungn lördag kommer det bli för mig. Såg ni på IDOL igår? Det gjorde jag. Usch för att Reza åkte ut. Hon har ju sådan enormt bra röst! Fast i år så har nästan alla Idolerna varit jättebra så det är svårt att väljaen favorit... Eller vad tycker ni?
Nej, nu får inlägget vara slut! ;D
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0