Jippie! Torsdag!

Torsdag, torsda, TORSDAG! bästa dagen på hela veckan. ;) Vi har sovmorgon till typ nio (fast vi slutar sent) men det är skönt att få sova ut lite grand. Målade lite hyllor och pluggade i går så hann inte riktigt blogga... Men men, jag försöker så gott jag kan! Det är inte alltid lätt att finna tid till bloggandet även om det blivit en liten del av min vardag.
Efterskolan gjorde jag i stort sätt ingenting. Såg lite på tv och åt sedan lite paj xP (och en cocosboll...hehe... btw, det var alltså en "mat" paj och inte en efterrätt -.-)
Efter det var det dags för min ridning. Jossan hade just ridit när jag kom och Annie stod och gjorde i ordning min babe Glimmer♥ Så jag "pendlade" lite mellan dom två :P Fast sedan kom evelina och då hjälpte jag henne med hennes stalltjänst istället.
Fick förresten rida min andra babe PRYDWEN <3 Hoppning i dag. UNDERBART. Älskar att hoppa! Mycket roligare än dressyr. ;)
Haha, btw, skoldagen har varit ganska långtråkig. Somnade nästan på So:n. (haha) Men bara nästan!

I morgon är det fredag... Bara så alla vet xD Haha, då har vi 55 minuters håltimme. På eftermiddagen. BLÄ. Man vill ju hellre gå hem!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i morgon eftermiddag så det kanske blir en tidig uppdatering? Men jag lovar ingenting. Om jag skulle hitta ngn skojjig person att vara med så blir det la en sen uppdatering igen. Vem vet?
Aja, hursomhelst så ska jag cyklapå motions cykeln i morgon! Det är nu officielt bestämt. Jag kan inte smita undan. Haha. Jag är mycket diciplinerad. :P

...


Kommentarer
Postat av: jossan, som surar över gungan ..

HAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAH,

du e inte bättre än mej (a)

hahhahah, strumpor, hahahahha :D<3

älskar dej din SVARTA grizzly björn ;)<3

2009-11-13 @ 20:57:35
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0