Jag är rädd. Och har grönt/blått/vitt hår.


Okej jag är inte rädd. Jag har faktiskt ingenting att vara rädd för. Jag menar vad kan Jossan egentligen hitta på som är så farligt? Och nu undrar ni säkert varför skulle Jossan "hitta på något" ? Jo... Eh....
OKEJ DÅ! Jag bad henne att hoppa ner i en babygunga sedan kom hon inte ut och fick mycket ont i höftem -.- haha, men som tur var så hade vi Joel med oss. Han vände gungan uppochner så hon gled ut xD
Haha, dessutom hade hon strumpor på händerna. Sedan tvingade vi ner Joel i gungan.... Men det är en annan historia^^
Jag måste erkänna en sak... Jag cyklade aldrig på motionscykeln :( Trots att jag hade lovat mig själv. Jag är sämst. USCH! Men i morgon! DÅ SKA JAG! Fast jag kanske hinner ikväll.... Men det orkar jag nog inte. ! Nej, imorgon får det bli!
I morgon kväll. För på dagen ska jag och pyssla med syrrans klass. Intresse kllubben antecknar. Men efter det så ska jag till IKEA! EFtersom jag gör om mitt rum så behöver jag lite nya möbler ju. (kommer ett litet collage i morgon eller lite senare ikväll)

Nu har jag sett på Idol och tyckete att dom flesta var bra i dag också! Älskar låten Tove sjöng. Vem hejar ni på?
Nu håller Alma på att lära mig spela CS. Haha!
Oj just det. Jag har inte grönt/blått/vitt hår... Men på något sett lyckades jag slänga iväg tandkrämen från tandborsten på håret så jag var tvungen att tvätta håret. Inte för att jag har något emot det men jag hade försovit mig i morse så det var lite lagom kul... Fan va kläntig jag är.
Men men^^ det är ju trots all fredag den trettonde!

...

Kommentarer
Postat av: jossan

vänta bara, när du minst anar de kmr hämden .. (6)

hahaha :D<33333

2009-11-15 @ 20:11:05
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0