Ingen fara. Jag lever.

Jo. Jag vet. Mycket dålig uppdatering. Men det känns som om det varit mycket den senaste tiden så bloggen har inte riktigt hunnits med. I måndags var jag med Annie! Vi köpte choklad. (mörkchoklad) sedan körde vi tränings pass. Vi började med att spela tennis på wii som uppvärmning. Sedan blev det mycket boxning, situpps, armhävningar m.m. Efter det cyklade vi lite grand och gorde lite mer mage och ben övningar. Jag var helt slut sedan. Trots all den här träningen så kände jag ändå för att cykla lite gran, så jag satte mig på motions cykeln i en kvart och cyklade 2 1/2 kilometer. Haha, Siri goes träningsnarkoman. Nej... Det finns ingen chans att jag skulle kunna bli det. Så vitt jag vet.
Tisdagen var lite chill. Eller jag på sätt och vis. Jag hade träningsvärk i hela jävla kroppen... men men ^^ Jag och Mami bakade musiklärar kakor. Kommer bild på det någon gång och sedan pluggade jag. Det känns som om att vi har skit mycket att göra i skolan. -.-

I dag har jag i alla fall varit med Julle! ;) Vi såg på film och skrattade åt parlamentet! Nu måste jag plugga! I morgon tror jag i alla fall att jag hinner uppdatera.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0