I'm back ;D

Tjoho! Äntligen hemma igen! Visst det har varit hur kul som helst med Lollo på landet, men det känns alltid skönt att komma hem. Men i alla fall, här har ni lite bilder från helgen!

pannkakor

Gröna pannkakor blev det till lunch på Halloween! Lite onyttigt men who cares? Det var ju gott! :P

landet

En liten bild jag tog när vi var ute på promenad. Kallt var det, men mysigt!

halloween

Jag på Halloween ;) Var inte så speciellt utklädd, bara djävulshorn och svart klänning, men ni skulle sett lollo! Hon var fan as cool ;D

Ja, höstlovet har allt som allt varit underbart lite slappt men underbart, men i morgon ska vi tillbaka till verkligheten.
Btw, har mätt hela mitt rum så i veckan blir det nog nytt golv inne hos mig! Jippie! :D

...

Kommentarer
Postat av: linnea

låter som du haft ett lycket lov! :D

har faksikt ja med...de ändå dåliga är att de e slut snart!! :'(



..... måste träffas snart ;)

2009-11-01 @ 20:24:36
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Japp jag var jätte cool 8D<3

Skojja x)

Om du vill så får du lägga upp någon bild på mig om jag inte ser allt för drogad ut xD<3

2009-11-02 @ 17:43:35
URL: http://lowica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0