Citat: "Men du kan ju gå och ta dig någon stans!"


     :)
Vad tycker ni? Färg eller svartvit? Jag ser lite mobbad ut men men^^ Själva korten är ju fina eftersom dom är tagna av mäster dotografen Josefine!
Haha, har jag inte ett fint paraply?

Aja, tänkte berätta lite om dagen! Vaknade innan väckarklockan i dag. Det är ytterst onvanligt. Men ändå tryckte jag på snooz typ 4 gånger (det är ytterst vanligt). Sedan var det ju dags för skola. Tyvärr hade Lollo försovit sig så jag var tvungen att gå, men som tur var så skulle Malin gå med så jag slapp vara ensam. Haha, hpn skulle ha med sig sin cykel så jag fick sitta på pakethållaren en bit, hela tiden skrek jag: Det går för fooooooooort! Haha!
Jag är en liten chicken :P
Skoldagen har varit ganska bra! Blev klar med lite saker så det känns skönt. :) På lunchrasten drog vi till kvantum med några av killarna och köpte lite godis. Söderlund tjatar varje dag om "Palle Kuling Choklad" så jag och Jossan var tvungna att testa! ;)
Eftermiddagen har varit ganska slapp... Och skön... Pluggade lite engelska och sedan så var jag inne på YouTube och hittade avsnitt av Sailor Moon, som är en japansk tecknad serie som jag såg på när jag var liten! Haha, jag reagerade på att dom så till en liten kille " Men du kan ju gå och ta dig någon stans!" Haha!
Jag berättade det för Alma och då berättade hon för mig att hon än gång hört dom säga Slampa på ett barnprogram. Mahaha! Lite knäppt att dom använder sådana uttryck/ord:P Men men ^^ 
I morgon ska jag rida ♥ Jippie! Och kanske göra något annat... vem vet^^
Vad har ni gjort i dag? ;D

...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

2009-11-04 @ 20:16:01
Postat av: linnea :)

haha ja kolla åxå på sailor moon när ja va liten :D de e värsta coolt (H)

idag har ja pluggat svenska som in i bänken, efter som att vi har två viktiga inlämningar ganska snart.



p.s. Palle kuling choklad är jätte goot! :D

2009-11-04 @ 20:18:02
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: jossan

jag tycker i färg ! :)



det va roligt att gå till ica faktiskt :D<3

2009-11-05 @ 19:24:31
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Eller denna: bla bla Annars ska jag köra upp något där solen inte lyser! hahaha :)

2009-11-08 @ 17:59:30
URL: http://lowica.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Lollo vilket smeknamn -.-'

Ska inte försova mig på måndag om de går ;D<3

2009-11-08 @ 18:02:40
URL: http://lowica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0