Back to reality...

Happ, i dag var det skola igen. Jag trodde att vi slutade tolv i dag, men nej vi skulle visst sluta tre -.-. Fast vi hade tur för vi fick ha A-pass hela dagen:) Det var lite skönt. Sedan, efter skolan så hade jag utvecklingssamtal... Jippie. Fast det gick faktiskt ganska bra. Sedan var jag i behov av att vara med min Annie som kom hem från EGYPTEN för några dagar sedan. Vi hade grymt kul som vanligt!
Tyvärr hinner jag inte uppdatera så bra nu för jag har lite saker att göra! Kmr mera i morgon.
...

Kommentarer
Postat av: jossan

sv: aa jag kmr imon :)

saknar dej & annie & alla andra ! <3333333

2009-11-02 @ 21:10:57
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: linnea :)

haha synd att du tog fel på tiden :(..och att du hade utvecklingssamtal.. USCH ja haTar det :(men kul att du hade kul me annie xP

2009-11-02 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0