Annie dag;)

I dag har jag varit med underbara Annie! Eftersom det är måndag i dag så tränade vi såklart. Det hela började med att vi "värmde upp" med att spela tennis på nintendo wiit och springa som galningar fram och tillbaka i hennes vardagsrum. Sedan var det boxning som gällde. Efter det cyklade vi 6 km var och gjorde liiiite situps och sånt. Så nu känner jag mig lite stolt ^^ Haha.

Helgen har varit underbar. På fredagen var jag lite depp för jag hade absolut ingen att vara med, men jag hade roligt i alla fall. All by my seeeeeelf. Don't want to beee, all byy myyyy seeeeeeeelf any moooooooooore! Haha, va fint jag sjunger xD
I lördags var vi ju i gbg och i söndags så promenerade jag med Lollo och spelade lite gitarr ;D

Usch, vi har skit mycket läxor den här veckan känns det som. Men men... det finns inte så mycket man kan göra åt det. Nej, nu ska jag gå och dricka te och äta clementin.
...

Kommentarer
Postat av: jossan

mysigt i gbg ! :D

LÄXOR ?:o

vad har vi för läxor ? ;s<333

ily;*

2009-12-01 @ 16:15:01
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0