Lång dag med blod, svett och tårar...

Ja den här onsdagen har varit mycket lång och har innehållt mycket glädje men också tårar. Skoldagen var ganska Ok. Bara att det blev lite konstigt på rasten, men det löste vi snabbt. Resten av dagen har också varit bra. Var med Linn och Lollo till 5 och sedan kom Annie hit och åt middag. Det var lite trevligt.
Hur går det med julklapps handlandet för er del? Jag har handlat några stycken, men jag har många kvar...
Jag ve4t inte hur det är på andra ställen i Svergie men här i Lerum har i alla fall snön kommit och med snön kom också julkänslan. Man känner det ända in i benmärgen att julen är här!

Det här året har jag lovat mig själv att inte äta så mycket onyttigt på julen. Det har blivit så mycket onyttigt varje år så nu vill jag ha en ändring... ;) Även om det är kallt och mörkt så betyder ju inte det att man inte kan gå ut och promenera. Det är faktiskt riktigt mysigt att gå där under gatlycktornas sken tillsammans med en kompis (i mitt fall är kompisen oftast Annie <3) så om ni inte gör det nu så föreslår jag att ni börjar! Nu ska jag snart gå och sova, men fölrst vill jag kolla lite på The Perfect Man!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0