Kort dag med vackert väder.

Slutade klockan tjugo över elva i dag så jag antar att skoldagen inte är värd att skriva om. Inte resten av dagen heller för den delen. Eller tja, promenaden med SJöberg hem var ju lite trevlig men när jag kom hem så satte jag mig och kollade på tv istället för att göra det jag egentligen skulle göra. Ajabaja. Men NU ska jag göra det jag skulle göra. Haha. (matte, diska -.-, fixa med bloggen m.m.)
I dag på So lektionen så kom jag på en sak. Vår lärare Hans, han borde engentligen inte vara lärare. Han borde vara någon sorts politiker. Hans är faktiskt den smartaste personen jag känner och han har ett bra sätt att se på allting i världenl. Dessutom kommer han alltid på massa smarta lösningar på stora världsproblem, så jag undrar- Vad sjutton gör han i skolan?
Fast i och för sig så är det bra att Hans är lärare, för han lär ju kommande generationer att tänka lite smartare... :) Tummen upp till honom!

Eftersom det är torsdag i dag så ska jag iväg och rida sedan. Sista gången för terminen. Lite tråkigt, men det kommer ändå att kännas skönt att inte behöva göra någonting på lovet (förrutom att motionera).
I morgon kommer jag nog inte kunna blogga. Annie, Jossan och jag ska gå ut och äta i Göteborg. (dom bjuder för att det snart är min födelse dag <3) Men kanske att det kommer en snabb sammanfattning av kvällen nör jag väl kommit hem.
Nu ska jag ta tag i matten. Jag kan klara en enda läxa till.

...

Kommentarer
Postat av: Lowi :)

Är målet att spela Riwer flows in you lika snabbt som denna killen? x)<3

http://www.youtube.com/watch?v=-bRZPE-S2DI&feature=related

2009-12-26 @ 19:12:00
URL: http://honnivetsomevampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0