God morgon^^

God morgon alla små sötnosar! Jag är hemma i dag igen p.g.a. huvudvärk (och jag vet! Man ska inte sitta vid datorn då, men jag kände att jag var tvungen att blogga.) Men men... I går var det inte någon rolig dag... :( Fick reda på en mycket läskig sak som jag nog inte bör ta up här. eI sinom tid kommer jag att berätta det, men just nu vill jag inte tänka på det alls.
Eftersom jag var hemma igår så gjorde jag nästan inenting intressant. Tittade på tv och slöade.... Det var min dag i går det.
Nu ska jag nog titta lite mer på tv eller sova. Btw, har ni handlat julklappar? Jag har bara handlat några och det känns ju som om det börjar att dra ihop sig!
Det är så mysigt med julen. Levande ljus, julmusik´, lussebullar och allat annat som hör julen till. Tycker ni inte det? ;)
...

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Jag fick lite, lite hjälp med designen. Men annars helt själv ;)

2009-12-08 @ 14:38:29
URL: http://filureen.blogg.se/
Postat av: jossan

krya på dig älskling! (L)

saknar dej puss älskar dej ! ;*

2009-12-08 @ 17:20:08
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Rebecca!<3<3

Sv;Jaa, vi måste verkligen träffas under lovet!!! Så synd att ni nt ska fira jul här uppe. Men du kan väl skicka ditt nr till mej på msn fastän jag är offline?? =) <3<3 Har nt dt för dt gick nt att få över nr till min "nya" mobil! =)



Puss på deej älskling!! <3<3<3

2009-12-08 @ 19:05:50
URL: http://sweetiepiie.blogg.se/
Postat av: Amanda!

Jag tycker också att det är synd att ni inte firar jul med oss:(



Och så undrar jag om du har fått mitt mail:D?

2009-12-10 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0